SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

Review ♡ MUA Bronze & Sculpt contour kit Light/Medium


  

Het is weer zomer dus tijd voor de mooie bronze glow die goed opvalt in het zonlicht. Daarvoor heb je natuurlijk een mooie set met bronzer en een highlighter voor nodig. Afgelopen week kocht ik deze prachtige contour kit van Make Up Academy. Kijken jullie mee?


Make Up Academy is een merk wat mij heel erg aanspreekt. Het is net iets duurder dan Catrice en Essence maar nog steeds goedkoper dan Max Factor en Maybelline. De meeste verpakkingen van de producten van MUA zijn echt super mooi. Ik ben een sucker voor mooie verpakkingen. Ik heb de contour kit gekocht in de kleur Light/Medium.


Als je de deksel van de onwijs mooie verpakking omhoog doet dan komt er een mooie champagne kleurige highlighter tevoorschijn. En in de deksel zelf zit ook nog een spiegel.


Nu heet het product natuurlijk een contour kit. Dus waar zou dan de bronzer zijn? Deze is te vinden onder de highlighter. Als je de highlighter omhoog doet komt er een mooie niet te donkere bronzer onder vandaan. Hij lijkt wat roze maar dat is alleen zo op de foto. De bronzer is mat wat dus betekend dat er geen glitters in zitten.

 

Toen ik ging swatchen zag ik dat de highlighter erg goed te zien was op mijn vingers. Maar toen ik hem eenmaal op mijn arm aanbracht was het wat minder. Het is nog steeds wel te zien alleen op de foto is het niet heel duidelijk. Op mijn gezicht als je het precies goed in het licht staat is hij wel heel erg mooi. De bronzer is daarentegen wel goed te zien op mijn arm en ik kon hem mooi netjes verdelen over mijn wang.

Al met al ben ik heel erg tevreden over deze MUA Bronze & Sculpt contour kit. Ik ben zelf niet van de heftige bronzers en highlighters maar dit vind ik wel erg mooi. Ik kocht dit product bij de Kruidvat voor €7,49. MUA is niet bij alle filialen van Kruidvat te koop maar deze vind je in de wat grotere filialen.

Wat vinden jullie van de MUA contour kit? Zouden jullie hem kopen? En welk product gebruiken jullie het liefst om te contouren?



De foto's in dit artikel zijn gemaakt met een iPhone 6 waardoor de kwaliteit van de foto's kan verschillen met de kwaliteit van de andere artikelen die gemaakt zijn met de Nikon Coolpix p5530


Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.