SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

Hello ♡ Juni


De tijd gaat ongelooflijk snel. Het is alweer juni! Aan het weer is het op dit moment niet te merken jammergenoeg. Gelukkig dus wel tijd voor de nieuwe maand in de Hello serie op Elegant Happiness. Mijn laatste was maart en daar wil ik ook even op terugblikken. En april zal ook nog even snel voorbij komen.



Natuurlijk heb ik weer nieuwe dingen voor deze maand maar ik wil eerst nog even terugblikken op de maand maart. Jammergenoeg is het niet gelukt voor april dus daarom nu weer juni.

Wat ik wilde doen in maart:
  • Minstens een boek uitlezen,
    • Dat is zeker gelukt. In maart ben ik gestart met de app Storytel (hierover komt binnenkort nog een apart artikel) en hierdoor heb ik meerdere boeken gelezen/geluisterd. 
  • Een keer per week een blogpost.
    • Dit is helaas niet gelukt. Ik was goed op weg maar kreeg het ineens weer heel lastig met school. 
  • Naar het concert van KYGO
    • Wat was dit geweldig! Het was in de Heineken Music Hall, die bekend staat om de beste Europese venue qua geluid voor verstrekte muziek en het klonk zo goed. Er was zelfs een strijkorkest aanwezig voor de laatste paar nummers. 

April was ook een leuke maand. Ik had deze maand twee concerten: Charlie Puth op 17 mei in de melkweg en 5 Second of Summer in de Ziggo Dome op 21 mei. Ik heb ook de hele serie van Pretty Little Liars boeken afgeluisterd op Storytel en daar komt binnenkort ook een leuke samenwerking mee. 

Doelen voor juni:
  • Naar the Flying Dutch Rotterdam op 4 juni
  • Tentamen week goed afsluiten
  • Optreden met zingen
  • Mijn laatste tentamens halen


Muziek die ik op het moment luister:
- Nine Track Mind - Charlie Puth
Dit luisterde ik in mijn laatste Hello ook al. Maar ik heb Nine Track Mind nu op vinyl!!!! Aaah!! (Sorry ik ben heel enthousiast hierover)

- Veel covers van Conor Maynard
Als je Conor Maynard nog niet kent, het is echt een hele goede zanger en hij plaatst op youtube zijn covers en ook eigen nummers. Een vriendin van mij liet mij de muziek van Conor een paar jaar geleden al horen, en sinds kort luister ik het weer.


Series en films die ik op dit moment kijk:
- Harry Potter 
Ik ben een groot Harry Potter fan en ik ben weer begonnen met de hele reeks opnieuw te kijken. 

- The Lying Game
Deze serie gaat over de long-lost tweelingzussen Sutton en Emma. Emma neemt het leven over van Sutton voor een tijdje, dit leven is echter heel anders dan ze had gedacht. Deze serie komt van de schrijfster Sara Shepard, zij heeft ook de Pretty Little Liars boeken geschreven. 


Ik kijk voor de rest niet zoveel op het moment omdat ik nu midden in mijn tentamens zit maar dat zal binnenkort wel weer veranderen. Het was dus een beetje een korte Hello maar ik hoop dat het alsnog wel een leuke post is geworden. 

Welke series kijk jij op het moment? En wat is je doel voor de aankomende maand?





Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.