SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

Review ♡ Houten Telefoonhoesje




Gebruik jij je telefoon vaak? Ik wel! Stiekem loop ik de hele dag met mijn telefoon in mijn hand en vind het daarom leuk om leuke hoesjes voor mijn telefoon te kopen. Ik mocht van telefoonhoesjestore.nl een hoesje uit kiezen en koos voor een telefoon hoesje van hout. Waarom? Lees dan snel verder.



Telefoonhoesjestore is een webshop waar er een groot assortiment aan telefoonhoesjes wordt verkocht. Ze hebben nu net nieuwe hoesjes toegevoegd voor de categorie LG joy hoesjes. Verder verkopen ze ook HTC One m8 hoesjes maar ook voor Samsung, Apple en bijvoorbeeld Motorola.

Zoals ik ook al eerder vertelde gebruik ik mijn telefoon veel en kan ik altijd genieten van een leuk telefoon hoesje. Tot nu toe heb ik altijd een hoesje van siliconen, hard plastic en een mix van die twee gehad. Maar nog nooit een houten hoesje terwijl ik deze al een tijdje wil proberen. Ik heb nooit een houten hoesje gekocht omdat ik nou niet zeker weet hoe ik het vind om een houten hoesje om mijn telefoon te doen. 

Persoonlijk vind ik houten hoesjes erg gaaf dus daarom heb ik gekozen voor dit hoesje van telefoonhoesjestore.nl. Ik heb uit het grote aanbod met iPhone 6 hoesjes gekozen en uiteindelijk is  dit het Maya stijl houten hoesje geworden. Ik was van plan om voor een ander hoesje te gaan maar deze was jammer genoeg niet op voorraad dus koos ik voor deze.


Het hoesje is van donker hout gemaakt. Het patroon op het hoesje is net een soort stempel, hierdoor ligt het patroon op het hoesje omdat het is uitgekerfd. Wat ik niet bedacht had van te voren dat het hoesje ook echt van hout was. Dat voel je namelijk ook en dat is wel wennen maar het stoort niet.


Toen ik het hoesje uitzocht dacht ik dat het hele hoesje van hout was. Dit blijkt echter niet zo te zijn. Alleen de achterkant is van hout en dat zit weer op een hardplastic hoesje. Dit is zeker niet vervelend want zo kan je makkelijk je hoesje weer van je telefoon afhalen. (Op de foto lijkt de zijkant vies, dit is hij echter niet, het is de weerspiegeling van de steentjes)

Telefoonhoesjestore.nl vertelde mij dat mijn hoesje op dinsdag verzonden zou worden en ik had hem dinsdag avond al binnen. Het verzenden ging dus echt super snel. Dit is een stuk beter in vergelijking tot sommige webwinkels waar je wel twee weken op je bestelling kan wachten.

Maar dit was niet alles. Ik mag in samenwerking met telefoonhoesjestore.nl een van jullie blij maken met een telefoonhoesje naar keuze. Super leuk!

Maar er zijn wel drie vereisten aan verbonden.
  1. 1. Volg mij op Bloglovin'
  2. 2. Like de Facebook pagina van telefoonhoesjestore.nl
  3. 3. Laat een reactie achter met een geldig e-mailadres waarin staat dat je meedoet.

Meedoen kan tot en met 29 maart 2016. Daarna wordt een winnaar uitgekozen en neem alleen ik contact met de winnaar op. Als ik binnen 24 uur niet een reactie terug heb gehad ga ik op zoek naar een nieuwe winaar. 

 Welk hoesje vind jij het leukst op telefoonhoesjestore.nl? En wat vind je van dit hoesje?

Volg mij op Bloglovin'

Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.