SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

Hello ♡ Maart


Maart, de maand waarin de lente begint en de maand waarin ik steeds meer ga denken aan de zomer en vakantie. Het wordt steeds vroeger licht en steeds later donker. Maart is ook de eerste maand van mijn nieuwe maandelijkse serie: Hello.


Hello is een nieuwe maandelijkse serie op Elegant Happiness. In de Hello blogposts zullen dingen voorkomen zoals wat ik deze maand ga of wil doen maar ook bijvoorbeeld boeken, liedjes, series en films die ik op het moment helemaal geweldig vind. Een maand later zal ik dan ook bijvoorbeeld de resultaten van de afgelopen maand even kort bespreken.

Wat ik deze maand ga doen of wil doen:
- Ik ga 27 maart naar Kygo's concert in de Heineken Music Hall.
- Ik wil minstens een boek uitlezen
- Ik wil minstens een blogpost per week online zetten

Welke boeken ik op het moment lees zijn:



The mortality doctrine nummer 1: Geestesoog geschreven door James Dashner. - Voor Michael en zijn medegamers kan het VirtNet je stoutste dromen doen uitkomen. Hoe beter je kunt hacken, hoe leuker het wordt. Waarom zou je regels volgen als je door te hacken alles wat je wilt binnen handbereik hebt? Sommige regels blijken echter niet voor niks te zijn: iemand houdt de gamers in het VirtNet gegijzeld, met afgrijselijke gevolgen. De overheid vraagt Michael de losgeslagen gamer op te sporen. Dat blijkt een levensgevaarlijke opdracht. De grens tussen spel en realiteit zou weleens voorgoed kunnen verdwijnen... -


De nacht van de vogels geschreven door Kate Mosse. - Sussex, 1912. Een kustgebied in de van van storm en springtij, waar bijgeloof nog een grote rol speelt. Constantia Gifford is zeventien en woont met haar vader in hun vervallen landhuis, tussen de schamele resten van zijn voormalige museum vol opgezette dieren. Zijn ambacht is uit de tijd geraakt en Gifford is een onsympathieke, verbitterde man geworden. -


Liedjes die ik op het moment erg leuk vind zijn:
- Het hele album van Charlie Puth genaamd Nine Track Mind
- Justin Bieber met Love Yourself
- Shawn Mendes zijn album Handwritten
- Twenty One Pilots met Holding On To You


Series en Fims:
Shadowhunters (serie)
De serie Shadowhunters is afgeleid van de boekenreeks The Mortal Instruments. Ik zelf heb de boeken niet gelezen maar de film wel gezien. De serie vind ik tot nu toe erg leuk. Ik hoor wel verschillende verhalen over deze serie en dan vooral van mensen die de boeken hebben gelezen.  - Shadowhunters: The Mortal Instruments is een amerikaanse tv-serie die gebaseerd is op Kronieken van de Onderwereld van Cassandra Clare -

Suits (serie)
Ik ben net begonnen aan de serie Suits maar ik ben nu al verslaafd. De spanningsboog is niet te lang maar ook niet te kort dus je zit altijd op het puntje van je stoel. Ook vind ik dat elke aflevering weer andere aspecten naar buiten komen en dus de serie niet echt gaat vervelen.
Mike Ross is een luie maar een briljante schoolverlater die zonder een diploma bij een sollicitatie gesprek terecht komt met een van de beste advocaten in New York: Harvey Spector. Harvey heeft het eigenlijk wel gehad met de standaard afgestudeerde rechtenstudent en neemt een gok door Mike aan te nemen na het zien van zijn talenten en zijn fotografisch geheugen. -

The Martian (film)
Deze film is adembenemend goed. De film speelt zich af op mars en je krijgt ook echt het gevoel alsof je ook echt op mars bent. Het steekt allemaal zo goed in elkaar!
- Tijdens een bemande missie naar Mars, verblijft een team van astronauten op Mars. Wegens een zware zandstorm moet het team voortijdig met spoed vertrekken. Maar tijdens het lopen naar hun ruimteschip Hermes, wordt Mark Watney geraakt door iets en wordt vermoed dat hij dood is. Dus commandant Lewis besluit te vertrekken zonder hem. Maar uiteindelijk blijkt dat Watney nog steeds leeft en hij doet er alles aan om terug naar de aarde te kunnen. -


Dit was de eerste Hello ♡ Maart. Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden en tips voor de aankomende posts in de Hello ♡ -reeks zijn altijd welkom.





Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.