SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

Alweer Twee Maanden Geleden... Hoe Dan?

Afbeelding
Meer dan twee maanden geleden was mijn laatste blogpost alweer. Super lang geleden natuurlijk. Nu weet ik ook eigenlijk wel waarom dat komt en ga ik dat vandaag uitleggen.


Ik ben zoals sommige misschien wel weten gestart met een nieuwe opleiding in September. Hierbij liep alles eigenlijk wel goed maar een beetje stres komt er soms wel eens bij kijken. En laat ik nou net iemand zijn die eerst nooit echt stres had en er nu wel vaker een beetje last van heeft. Waarom heb ik nu ineens meer stres dan? Dat weet ik niet precies. Wel weet ik dat school er een groot deel van is. 

School is de laatste paar maanden erg hectisch geweest en ook wel erg lastig. Dit is dus de reden dat er ook geen blogposts in de laatste twee maanden online zijn gekomen. Ik had hier namelijk niet op gerekend en dus ook niet vooruit gewerkt. En omdat ik ook blijkbaar lichamelijke klachten krijg van stres, werkt dat ook niet mee.

Nu heb ik gelukkig weer een wat rustigere periode en dus ook weer meer tijd om te kunnen bloggen. Ook ben ik de laatste tijd bezig geweest met wat leuke projecten en ideeën en deze wil ik dan ook graag aan jullie laten zien. 

Tot heel snel,


Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.