SLIDER




Hi!

F_valkenburghaar_81d

Welkom op mijn website! Hier kan je van alles over mij, mijn leven en mijn interesses vinden. Neem gerust een kijkje!

DIY: Herfst prikbord


We zitten midden in de herfst en wat is er nou leuker dan op een mooie herfstdag als vandaag een leuke Do It Yourself. En omdat het herfst is dan ook nog een diy met een herfstthema, een overload aan herfst.



Zelf vind ik prikborden best handig om er bijvoorbeeld je to do lijstjes op te hangen. Maar ik kon nergens een leuk prikbord vinden wat binnen mijn budget lag en wat mij aansprak qua vorm. En toen ik door de Flying Tiger liep vond ik ineens een set met onderzetters in de vorm van eikeltjes en toen kreeg ik meteen het idee om hier van dus de prikborden te maken. 

De onderzetters zijn alleen maar van kurk en dus makkelijk te gebruiken als een prikbord. Voor deze twee onderzetters heb ik 3 euro betaald. 


Als eerste heb ik de onderzetters afgeplakt met washi tape. Ik gebruik washi tape omdat ik zo zeker weet dat ik het kurk niet beschadig en mijn prikborden mooi blijven. 


Daarna gebruik ik de verf die ik thuis nog had liggen en dat was waterverf van de Action. Ik dacht eerst dat dit problemen op ging leveren met de dekking van de kleur maar dat was gelukkig niet zo. 


Ik koos voor een roze kleur want deze past goed bij de kleuren in mijn kamer. En door de strepen washi tape kon ik mooie rechte lijnen maken op het kurk waardoor het er mooi netjes uit ziet.


Op de tweede onderzetter heb ik diagonale strepen gemaakt en hiervoor heb ik witte verf gebruikt. De witte verf heeft wel wat meer laagjes nodig dan de roze maar dit komt ook grotendeels omdat ik waterverf heb gebruikt in plaats van gewone acrylverf.

Ik hoop dat jullie deze snelle DIY leuk vonden,


Geen opmerkingen

Een reactie posten

© Elegant Happiness • Theme by Maira G.